søndag 14. februar 2010

Jiiiihaaaaa!

Har vært på boksalg på biblioteket i kommunen! kr 5 pr bok. det er jo lik ingenting, lissom! Mens andre er ute etter dtore romaner, og dype oppslagsverk, kom jeg hjem med 7 bøker om strikking, hekling, og ikke minst plantefarging! Det rare var at akkurat den lille boka om plantefarging har jeg lånt flere ganger, og ikke funnet den andre steder. Den fikk jeg kjøpt for fem små kroner! Jeg går sommeren i møte med gryte, saks og alun klar, mangler bare plantene, så er vi i gang!!

Jeg forstår hvis noen syns jeg er for smal i mine interesser!!
Fant også en annen bok fra samme tiår - 70 tallet - om frihekling. Kjempekult! det skal prøves! Det må jo være kjempegøy å lage klær og vesker medden teknikken!! Har ihvertfall garn nok å teste ut med!!

Men i dag skal det først feires morsdag og fastelaven! Er faktisk litt imponert over disse bollene. Ligner ikke meg, nemlig! Ha en fin søndag! det går mot lysere tider, i dag er det varmegrader!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar